فیلم های آموزشی آموزش اتوکد

فیلمهای آموزشی و رایگان اتوکد به زبان فارسی و از مبتدی تا حرفه ایه

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

فیلم های آموزشی آموزش اتوکد

۸۹ بازديد

از نقشه کشی ساختمان گرفته تا نقشه کشی تاسیسات مکانیکی و برق ساختمان، همگی توسط اتوکد صورت می پذیرد. از طرف دیگر برای ترسیم نقشه مدارهای فرمان و قدرت در ماشین های الکتریکی باز هم ما به اتوکد نیاز خواهیم داشت.

 

فیلم آموزش اتوکد مناسب چه کسانی است؟

 

فرقی نمی کند که مهندس عمران باشید یا مکانیک. مهندس برق باشید یا صنایع، و یا حتی مهندس کامپیوتر و شیمی، شما باید اتوکد را یاد بگیرید. زیرا در هر شرکت مهندسی با هر زمینه کاری که مشغول به فعالیت شوید، دیر یا زود از شما ترسیم یک نقشه با اتوکد خواسته خواهد شد.

 

بنابراین جزء اولین مهارت های کامپیوتری که باید به آن توجه داشته باشید، یادگیری اصولی Autocad است. خوشبختانه آموزش های خوبی توسط شرکت های گوناگون برای اتوکد تهیه شده است در ادامه فیلم های آموزشی در مباحث مختلف را باهم مشاهده میکنیم.



هر انچه باید در مورد اتوکد بدانید:

2-فیلم آموزش اتوکد صنعتی:



 
 

بررسی فیلم آنابل به خانه می آید

آنابل به خانه می‌آید فیلمی در ژانر ترس و وحشت است که در کشور آمریکا ساخته شده و جزو پربازدیدترین ها در ژانر خود می باشد.

  • کارگردان: گری دوبرمن
  • بازیگران: ورا فارمیگا، پتریک ویلسون، مک‌کنا گریس
  • فیلم‌نامه: جیمز وان، گری دابرمن

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناک در سالهای اخیر است. در دنیای سینمای ترسناک، گری دابرمن بسیار آشناست. او تا به امسال فیلمی کارگردانی نکرده بود اما نویسنده فیلم‌های ترسناکی همچون It ،Annabelle یا The Nun بود و بعد از مدتی انتظار بالاخره سازندگان سری فیلم‌های آنابل و احضار روح، با ساختن قسمت جدید آنابل با نام «آنابل به خانه می‌آید» موافقت کردند و این فیلم در سال ۲۰۱۹ ساخته و منتشر شد و در سبک ترسناک یکی از بهترین میانگین نمرات در بین بهترین فیلم های ۲۰۱۹ را کسب کرد. ضمنا بهترین فیلم ها در اینجا معرفی شده اند.

این فیلم داستان عروسک آنابل را بازگو می‌کند که در خانه دو احضارکننده مشهور دنیای فیلم‌های احضار روح و آنابل قرار گرفته است و دختر این خانواده که دوستانش را به خانه‌شان دعوت کرده‌ است با اذیت و آزار این عروسک رو به رو می‌شوند و حال باید از اتفاقات عجیبی که در این شب ترسناک می‌افتند، دست و پنجه نرم کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.